FAQ

Diety

1. Z ilu posiłków składa się dieta?
Pełna dieta składa się z 5 posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). To optymalna liczba posiłków, która jest pożądana dla organizmu. Pamiętaj, aby posiłki spożywać regularnie (najlepiej co 2-3 godziny), aby uniknąć uczucia głodu.
2. Czy można zamówić dietę z mniejszą liczbą posiłków?
Tak, można. Diety klasyczna jest dostępna w dwóch dodatkowych opcjach:
a) DayBOX, 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja)
b) lunch box, 3 posiłki dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad), aby zdrowo i smacznie jeść w pracy!
3. Dlaczego nie proponujecie diety 1000 kcal lub mniej?
Z prostego powodu – taka dieta jest po prostu niezdrowa. Tak niska ilość kalorii działa na szkodę organizmu, choć w początkowym etapie może przynieść szybkie, chwilowe rezultaty np. w postaci utraty wagi. Zależy nam jednak na proponowaniu rozwiązań w pełni bezpiecznych (i smacznych), które dają trwałe rezultaty.
4. Jaką dietę wybrać?
Jeżeli nie ma żadnych wskazań medycznych czy światopoglądowych zalecamy dietę klasyczną. Kaloryczność powinna być dobrana na podstawie indywidualnych preferencji, zależnie od wagi, płci, wieku, stylu i sposobu życia, czy efektów, które chce się uzyskać. W razie wątpliwości nasi dietetycy służą profesjonalną radą. Nie oznacza to, że pozostałe diety są gorsze, są jednak przewidziane pod pewne określone warunki i w nich będą sprawdzały się najlepiej.
5. Czy można zawiesić dietę?
No pewnie, tylko daj nam znać dwa dni wcześniej.
6. Co, gdy nie widzę opcji abonametu, który mi odpowiada?
Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje potrzeby, postaramy się coś na to poradzić. Dieta dostarczana w wybrane dni tygodnia, sam obiad lub dieta mieszana nie powinna być dla nas problemem.
7. Co w przypadku świąt?
Święta spędzamy z rodziną, ale dietę dostarczymy wcześniej na dzień do przodu. Jednak w przypadku dwudniowych lub dłuższych przerw (Wielkanoc, Boże Narodzenie) nie będziemy w stanie dostarczyć diety do przodu, bo jedzenie będzie nieświeże. W takim przypadku abonament będzie przedłużany o jeden dzień. Każdorazowo informujemy naszych Klientów o przerwach w dostawie diety z odpowiednim wyprzedzeniem.
8.Czy mogę wykluczyć z diety poszczególne produkty, spersonalizować ją?
Będzie to dla nas spory kłopot, dlatego nie stosujemy tego rozwiązania.
9. Czy mogę podgrzewać posiłki w mikrofalówce w plastikowym opakowaniu?
Tak, jasne. To specjalne opakowania, w pełni przystosowane do podgrzewania jedzenia w mikrofalówce. Podczas podgrzewania nie wydzielają żadnych szkodliwych substancji.

 

Zamówienia, dostawa, płatność

1. Jak zamówić dietę?
Dietę można zamówić  telefonicznie pod nr tel 605 280 283 w godzinach 7:00 - 13:00 od poniedziałku do piątku i w soboty w godzinach 7:00 - 10:00.
2. Kiedy dostarczacie diety?
Wieczorem dnia poprzedzającego lub z rana w dniu diety, wszystko zależy od tego, jak Tobie będzie wygodniej.
3. Czy muszę osobiście odebrać dietę?
Nie. Może to zrobić dowolna osoba, którą do tego wyznaczysz. Możesz również ustalić „skrytkę” z dostawcą, w której zostawi Twoje zdrowe jedzenie. Ważne, żeby miał do niej łatwy dostęp.
4. Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa jest za darmo na terenie miast, w któych działamy.
5. Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, daj znać przynajmniej dzień wcześniej.
6. Jak dokonać płatności za dietę?
Gotówką u kuriera lub przelewem na konto: PKOBP O/1 Siedlce 72 1020 4476 0000 8402 0325 3739
7. Mam więcej pytań!
To skontaktuj się z nami telefonicznie, na pewno odpowiemy. W przypadku pytań o właściwą dietę skontaktujemy Cię z naszym ekspertem, specem od układania diet.