FAQ
Najczęściej zadawane pytania

Diety

Pełna dieta składa się z 5 posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). To optymalna liczba posiłków, która jest pożądana dla organizmu. Pamiętaj, aby posiłki spożywać regularnie (najlepiej co 2-3 godziny), aby uniknąć uczucia głodu.

Z prostego powodu – taka dieta jest po prostu niezdrowa. Tak niska ilość kalorii działa na szkodę organizmu, choć w początkowym etapie może przynieść szybkie, chwilowe rezultaty np. w postaci utraty wagi. Zależy nam jednak na proponowaniu rozwiązań w pełni bezpiecznych (i smacznych), które dają trwałe rezultaty.

Jeżeli nie ma żadnych wskazań medycznych czy światopoglądowych zalecamy dietę klasyczną. Kaloryczność powinna być dobrana na podstawie indywidualnych preferencji, zależnie od wagi, płci, wieku, stylu i sposobu życia, czy efektów, które chce się uzyskać. W razie wątpliwości nasi dietetycy służą profesjonalną radą. Nie oznacza to, że pozostałe diety są gorsze, są jednak przewidziane pod pewne określone warunki i w nich będą sprawdzały się najlepiej.

No pewnie, tylko daj nam znać dwa dni wcześniej.

Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje potrzeby, postaramy się coś na to poradzić. Dieta dostarczana w wybrane dni tygodnia, sam obiad lub dieta mieszana nie powinna być dla nas problemem.

W takim przypadku abonament będzie przedłużany o jeden dzień. Każdorazowo informujemy naszych Klientów o przerwach w dostawie diety z odpowiednim wyprzedzeniem.

Będzie to dla nas spory kłopot, dlatego nie stosujemy tego rozwiązania. Publikujemy jednak menu na tydzień z góry – możesz zawiesić abonament na dzień, jeżeli jakieś danie mocno Ci nie odpowiada.

Tak, jasne. To specjalne opakowania, w pełni przystosowane do podgrzewania jedzenia w mikrofalówce. Podczas podgrzewania nie wydzielają żadnych szkodliwych substancji.